S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Otázky a odpovede
FAQ - Najčastejšie kladené otázky



Posielate objednávky aj do Českej republiky a zahraničia?

Áno. Vybavovanie takejto objednávky trvá dlhšie, pretože Slovenská pošta i kuriérska spoločnosť majú do zahraničia dlhšie dodacie doby. Taktiež je s tým spojené vyššie poštovné. Spôsoby platby sú tiež obmedzené. Do zahraničia neposielame tovar na dobierku. Je potrebná platba vopred na náš účet alebo platba cez PayPal. V prípade Českej republiky sa dá spraviť celá objednávka zákazníkom s vybraním si príslušných možností dodania a platby. Pre prípad iných krajín je potrebné nás pred vytvorením objednávky kontaktovať e-mailom.

Poskytujete nejaké zľavy?

Áno. Zľavu majú u nás adoptéri psíkov z útulkov s ktorými spolupracujeme. V prípade, ak máte adoptovaného psíka z iného útulku, kontaktujte nás e-mailom. Zľavové kupóny je taktiež možné získať v súťažiach, ktoré organizujeme na našom Facebooku. Ďaľšie zľavy poskytujeme našim zákazníkom podľa aktuálneho marketingového plánu o čom sú informovaní pri vytváraní alebo odoslaní objednávky.

Uvádzate ceny vrátane DPH ?

Áno. Všetky ceny sú s DPH.

Kedy mi bude tovar doručený?

Objednávka prejde niekoľkými fázami. Posledná fáza na našej strane je odovzdanie tovaru doručovateľovi (kuriérska spoločnosť alebo Slovenská pošta) = stav objednávky "Vybavená". O odovzdaní tovaru doručovateľovi budete informovaní e-mailom. Kuriérska spoločnosť Vám prinesie tovar na Vami uvedenú adresu v rámci Slovenska na nasledujúci pracovný deň, do Čiech o 2-3 pracovné dni. Slovenská pošta má dlhšie dodacie doby - v rámci Slovenska sú to 3 pracovné dni, do Čiech 6 - 9 dní.

V akom čase mi kuriér privezie tovar?

Kuriérka spoločnosť rozváža zásielky v čase od 8 hod. do 17 hod. Preto, prosím, uveďte dodaciu adresu tam, kde v danom čase budete (príp. poverte niekoho iného prijatím tovaru) a majte po ruke telefón, ktorého číslo ste uviedli do objednávky - kuriér Vás bude pred doručením notifikovať telefonicky.

Ako zistím v akom stave je moja objednávka?

Stav objednávky si viete sledovať po prihlásení sa do Zákazníckej sekcie. Prihlasovacie údaje Vám boli odoslané v rámci potvrdzujúceho e-mailu Vašej prvej objednávky u nás alebo ste si ich vytvorili sami pri registrácii.

Čo v prípade, ak mi nepríde potvrdzujúci e-mail o mojej objednávke?

Automatický e-mail je poslaný do pár minút po odoslaní objednávky. Ak tento e-mail nedostanete do doručenej pošty, pozrite si, prosím, nevyžiadanú poštu (SPAM). Ak tento e-mail nedostanete do max. 12-tich hodín, pravdepodobne ste uviedli zlú e-mailovú adresu. V takom prípade nás kontaktujte e-mailom na adresu: obchod@premojhopsa.sk.

Aká je záručná doba na tovar?

24 mesiacov. Viac o záruke (na čo sa vzťahuje a na čo nie, podmienky uplatnenia atď.) nájdete v Obchodných podmienkach v bode VI.Záruka a servis.

Je možné tovar vrátiť?

Áno. Tovar je možné vrátiť odstúpením od zmluvy v lehote do 14 dní. Postup a podmienky nájdete v Obchodných podmienkach v bode V.Odstúpenie od zmluvy ako aj v samostatnej časti Odstúpenie od zmluvy.

Je možné tovar vymeniť?

Áno. Tovar je možné vymeniť v lehote do 14 dní. Postup a podmienky nájdete v  Obchodných podmienkach v bode V.Odstúpenie od zmluvy. Výmena je možná len za podmienky, že tovar je nepoužitý.

Ako mám vybrať správnu veľkosť pelechu pre psa?

Pri každom pelechu je tabuľka veľkostí, kde okrem vonkajších rozmerov uvádzame aj približné rozmery vnútornej časti pelechu. Pri rozhodovaní sa medzi veľkosťami odporúčame okrem veľkosti psa, odsledovať si aj to ako rád spí (stočený do klbka alebo natiahnutý). Taktiež zvážte množstvo miesta, ktoré máte k dispozícii pre pelech vo Vašom dome či byte i to či pelech má byť len miesto na spanie pre psíka alebo aj miesto kde mu budete odkladať jeho hračky. Vo výbere správnej veľkosti Vám môžu pomôcť aj fotky našich klientov, ktoré sú aj s popisom typu pelechu i jeho veľkosti. Tieto fotky nájdete na našom Facebooku v Albumoch Pozdravy od našich klientov :-) (2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018) i v Referencie - Fotogaléria.

Je možné zakúpiť / objednať si tovar označený ako "VYPREDANÝ"?

Nie. Tovar označený ako vypredaný nemáme na sklade a v najbližšej dobe ho mať ani nebudeme.

Je možné zakúpiť / objednať si tovar, ktorý nie je skladom?

Nie. Avšak tento tovar bude opäť doplnený do skladu. Informujte sa, prosím, e-mailom na predpokladanú dobu doplnenia skladu.

Ako je to s objednávaním pelechov XXXL?

Pelechy XXXL na sklade sú v obmedzenom množstve. Je možné nás kontaktovať a objednať si ušitie XXXL pelechu. Máte možnosť výberu farebnej / materiálovej kombinácie, z tých materiálov a farieb, ktoré máme použité u iných pelechov. Nie je možné vyberať si iné, u nás nikdy použité materiály alebo farby. V prípade záujmu nás kontaktujte s Vašou požiadavkou e-mailom. Dodacia doba sa môže líšiť.

Je možné objednať si pelech / matrac pre psa podľa vlastných špecifikácií (na mieru)?

Nie. Možnosť ušitia pelechu je len pri pelechoch XXXL a matracoch XXXL. Výber je obmedzený na materiálovú a farebnú kombináciu. Rozmery sú nemenné.

Dá sa tovar značky iLUX's zakúpiť v inom obchode?

Nie. Tovar značky iLUX's je možné zakúpiť len v e-shope www.premohopsa.sk / www.promehopsa.cz.

Dá sa tovar značky MidWest zakúpiť v inom obchode?

Na Slovensku máme klietky MidWest a ich príslušenstvo v ponuke len my.

Máte aj kamennú predajňu?

Nie. Sme internetový obchod.

Prečo je potrebné uviesť plemena psa pri objednávke?

Položku Plemeno psa sme doplnili do objednávkového formulára, z dôvodu kontroly správneho výberu veľkosti. Takto vieme odhaliť chybu pri výbere veľkosti pelechu, matraca a pod. Ak sa nám výber veľkosti k uvedenému plemenu nepozdáva (napr. veľkosť M pre retrievera - bude nedostatočná), zákazníka kontaktujeme pre overenie si správnosti objednávky.

V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať: obchod@premojhopsa.sk

NDJlZ